Jag kan stå, gå eller krypa härifrån ..



You tell me that you need me then you go and cut me down!


Blir något som man tänkt sig eller ? NEJ !
Inget praty blidde det som det var planerat så nu har jag inget att göra.
Så datorn får väl bli min vän, väntar otåligt på min. SÅ SEGT !! jaja , den lämnade fabriken för en vecka sen iallafall så den bör ju komma snart iallafall! Tycker lilla jag !

Jag har ont !! Musklerna i min rygg tar död på mig !! Vill ha massage. Det får väl bli i Thai-Landet !! :D

5 Januari , the day of truth. 
Will it be fine , or will it be over .. forever .. ?
Who knows ..
Are you happy now ?


Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och du är lika ensam som jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0