Your so verry special

Fredag : Skola med världens håltimma, Stan och åt på ElakeMåns med några i klassen, mamma ringde och sa att jag hade fått en släng av lunginflammation och ska till Kss (fast sen blev det barn i stan istället) fick penicillin som smakar as och ser ut som myrägg i en kappsel, Kl. 4 gick bussen till Trollhättan, sen var det möte, pratade med Martin i typ 2 timmar, fick kramp i magen och åkte hem och kom hem vid 2 tiden ..

Lördag : Ställde klockan på 8 för att ta alla piller, sov en timma till , duscha , gjorde mig iordning, åkte tillbaks till Trollhättan, lekte lekar mm., gruppfoto, underbart mysigt möte på kvällen ..

Söndag : Packade ner allt gör fort, sen gjorde vi inte så mycket , möte som jag och Elina hade gör roligt på, haha , åkte buss hem, råkade lägga mig på den hårda , obekväma , hemska , vita kökssoffan när jag kom hem och somnade där. Sen åkte jag till mormor och morfar , Mys

Helgen var underbar! Tack Elina och Irma! Underbara flickor!


In Love , maybe .. ?


When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fuckin' special
I wish I was special
                      




tack för allt.

Denna bild är från Grebbestad, jag älskar den , men den var tung .. har letat som ett as men har inte hittat den igen .. jag tycker om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0