Varför vara dum blondin när man kan vara smart brunett ?

Japp ! Jag är brunett ! Det blev knas och mycket bra!

jag har feber vilket jag får leva med om jag inte vill öka kortisonet vilket jag inte vill.
Vissa prover var okej, vissa var inte bra. Jah ..
Jag ska ta en avledon & en ipren varje morgon ... OCH VARJE LUNCH ..... OCH VARJE KVÄLL ! .... för att förebygga migränen! Vilket blir 7 tabletter varannan morgon och 6 tabletter varannan morgon, underbart...!
Det är ju tur att jag har recept , dosett och högkostnadsskydd !

Räk och kräftsallad fick det bli idag , vilket gick hem med succé ! fast salladen var besk , men ändå. Knoddarna tycker om min mat ! Tjoho !

Snart bär det av till City, närmare bestämmt mormor och morfar igen.



Ibland funderar jag ...








You self destructive,
Little girl.
Pick yourself up,
Don't blame the world.
So you screwed up,
But you're gonna be okay



Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Usch jävla piller över allt...jag ska byta ut dom jag har nu har ju velat prova ngt annat hela sommaren men nej det så fanns de ju inga andra alternativ men nu finns det och medicinerna som jag ska prova är nog inte ens nya på marknaden utan det fanns inga alternativ i somras för han hade semester och inte orkade...ska även få ngt mot migränen, vrf ska vi få allt skit?? Miss you <3

2009-08-21 @ 14:54:36
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0