En liten pojke i för stora skor säger : Jag ska nog lyckas .. !

Jag har skaffat blogg , vet inte varför , kanske för att bara skriva av sig någon stans. Jag som hade bestämt mig att jag inte skulle skaffa någon , ja det gick ju också bra !
Vi får väll se hur flitig jag blir , men jag ska iallafall försöka !

Idag har jag jobbat , som alla andra dagar på detta lov. Tjoho .. men det är bara .. nu ska vi se .. 7 dagar kvar .. det blir då .. 35 arbetstimmar ! Jag är smart !
Det var även sol idag .. Hej älskade Solskyddsfaktor ! Jag tycker inte om solen , jag är den enda på denna planet som inte gör det tror jag ..
Jag är trött , ska nog sova nu .. eller .. snart iallafall , det är bra att ha mål i livet !   eeh ?

Imorgon väntas jobb och sen är det stan med Fanny som gäller !    
VI är små , men starka !
<3




You've got me slightly disappointed
Just a bit and just enough
To keep me up another night
Whaiting for another day





Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Små, men starka! Vi fixar allt det vet du gumman! Fyfan får solen, glad att jag inte äter kortison just nu då hade jag nog varit nästan lika förbannad på den som du! <3<3

2009-08-07 @ 13:54:47
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0