Don't be sorry , but it's true

Madonna igår då. Det var helt sjukt bra !
Och när hon sjöng Holiday så kommer det in en kille som ser ut som Maichel Jackson , han dansar lika dant och allt , det var tufft. Då säger Madonna: " Give it up for one of the gretest artist in the world , Michael Jackson ! Long live the king ! " Det var fint. Jag tyckte att hon hade "förnyat" hennes låtar alldeles för mycket , man kände knappt igen dom.

Vi satt över VIP-läktarna. Men mamma fick mega svindel så vi fick nya platser. Vi fick välja på ståplatser längst fram vid senen , eller där vi hade plats fast mycket längre ner. Viket mamma valde. Jaja ..
Mamma sa även att man inte fick ha med sig kamera in .. och jag lyssnade på henne !! Jag är så jävla korkad !! Alla hade ju fan kamera !!! Helvete ... jaja , jag hade ju mobilen iallafall ..... åh ..

Konserten var slut vid 12 , var hemma vid 3 och sov till 3 ..
Varit helt död idag , jag klarar verkligen inte för många vaken timmar i sträck. Jag hatar det .. jag vill ju .. men det går inte.

Jag är iallafall i hålan igen.
Vi hämtade den lilla idag också ! Han ska heta Uffe , Uffe & Zigge ! Han är så underbart söt , den första hunden jag tycker om och som tycker om mig också ! Han är söt. !


Jag saknar min Moa.  Min kula , MItt allt !



All my dreams , they fade away
I will never be the same
If you could see me the way you see your self
I can't pretend to be someone else



I Will Miss You When You Leave , But Please , Don't Forget Me Dear ....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0