För vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda ? ♥

JobbJobbJobbJobbJobbJobbJobb ... 4 dagar kvar nu ! Yeah !
HappyFace !
Det hände inget roligt där , men det var gör varmt , 27 grader och så fick vi inte ha öppet dörrarna för att en tant hade en dålog dag och var virrig och sprang runt. Jah .. pust.

Ska snart duscha , oj , jag måste duscha nu. Klockan gick fort. Jag är trött.
Simon kommer snart , vi ska kolla på The Ring. Mööh ! Har för mig att den var äcklig. Jaja , jag lär ju inte dö om jag ser den , eller Samarah eller vad sjuttan hon nu heter kanske kommer ut ur Tv:n och tar mig ! Aaaah !! troligt ........

Hah ! Oj ! Det regnar , vräker ner ! Ojojojojoj ! Vänta ! Det är ett fönster öppet i köket , det blev lite blött på golvet , eller , jätteblött . Hahahaha

Skadeglädje är den sanna gjädjen ! Det finns ju inget roligare än när folk typ snubblar eller nått , bara det inte gör ont , eller .. bara dom överlever , HAHA !! Det roligaste jag vet är att trampa av folk skorna när dom går. HAHA ! Kan tänka på det och typ börja asgarva , Haha. sämst.
När någon sätter lite i halsen när dom pratar , hostar till och sen fortsätter som ingenting , det är också jävligt roligt .. HAHA !!!! Fan va dåligt !


Nej nu måste jag ta tag i mitt liv lite här  !
HejSvejs !






Om du var vaken , skulle jag ge dig
allt det där
 jag aldrig ger dig

men du , jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag
jag ger dig allt jag har kvar ...     ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

när jag läste det där om folk som sätter i halsen började jag av någon anledning att tänka på när jag åt rivna morötter som flög ut genom näsan när jag nös. Herre jesus va ni skratta. aja, de har inte hänt på ett bra tag iaf :) har väll blivit bättre på att hålla mig undan från rivna morötter. puss pårej <3

2009-08-13 @ 02:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0