Pilutta dig .


Kss idag. Cp proverna var inte klara. Bajs. Min läkare är rätt rolig, hon gillar mig. Men hon gillar mig bara för jag har mina jävla piller i dosett ! eeh .. korv! Min läkare har en katt , han har cancer i öronen och den katten och jag äter samma tablett , den du !  R.e.s.p.e.c.t.  nejdu

När jag kom hem kom Moa springande ! Då sprang jag också , tro det eller ej! Hon hade av virknål i örat, hon töjde. Man vill bara krama sönder tösen, hon är ju så söt!   

Like a beautiful butterfly in the blue sky






jag sov så detta kommer jag inte ihåg:
Det ringde en till mig inatt, men jag trodde att det var alarmet som plingade så jag klickade människan i andra änden. Men sen så ringer det igen, jag svarade men sen la jag på i samma sekund. Smart Elin! Det var Eric som ringde, men som tur var så ringde han när jag satt i bilden förut, det var trevligt! Vi ska nog ses på söndag, det kommer bli mega kul! Han ska tydligen lära mig Rubriks kub, hur nu detta ska gå med mitt otroliga tålamod!
 Lycka till !




istället famnar jag ingenting.
går hem med det
under armen





Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Hejs gumman, var inga provsvar klara? :O Är det Tamara du snackar om, hon som bryter? ;) Fan det där med katten var ju lite komiskt, vilka piller har katten då? <3<3<3

2009-08-12 @ 21:32:54
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0