Och jag målade henne lite svart

Sista dagen imorgon , Gudars va skönt! Jag är trött.

Idag börjar jag bli lite irriterad över att proverna inte var klara , vad fan är det som ska ta 7 veckor att få fram? Dom har säkert slarvat bort dom ..
- Hallå , Jag råkar vänta här !?  Nejnej , jag ska inte klaga ..

Håret fortsätter att ramla av .. luggen och det där framme är värst, bara inte allt ramlar av ..men det är ju bara babyhår kvar. Får se hur det blir nu, ska bli brunhårig. BLEK

Fira papa idag. TÅRTA ! Han fick massa plopp av mig , jag är en sån snäll dotter. Otroligt!

Uffe är söt ,  ♥    men han har damp eller nått. Haha , ganska så underhållande må jag säga! Han går loss i sin säng. HAH! (kan misstolkas, men gör inte det) Han kommer säkert växa jättemycket tills jag ser honom nästa gång. Baah

JAG SKA TILL LISEBERG MED MAJA, MOA, SANDRA OCH SANDRAS KOMPIS MALIN PÅ ONSDAG !!! ROLIGT!!!! 




But there's no sign of rain anywhere
No there's no sign of you anywhere


Kommentarer
Postat av: fannyisaksson'

Jo man kan ju undra, mina provar "blev fel" en gång så jag fick ta om några...kan ju undra vad fan dom håller på med ibland....menmen.... Du passar i brunt men, hoppas håret kommer att må bättre och att du får ha kvar det du har nu gumman <3 usch det värsta med sjukdomar är nästan det som syns, svullnad av kortison, hår som inte gör som det ska osv... om inte samhället vore så utseende fixerat! Hatar't! <3<3

2009-08-14 @ 11:58:52
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0