Inspirerad av barn , skapad av pampers.



Simon var ju här igår , det var crazy men hel skoj ! The Ring är sorglig ju .. jag lipa . Lite .. maah , ! haha. Jag är en fjant.

Bästa kommentaren från igår kom från Simon , Han sa: "Tänk att vi alla har en dödsaklle. Som inte är död ! " Haha , genomtänkt ^^

12 timmar kvar på jobbet !! Jisses va skönt , är så less på det ..

Imorgon kommer jag gå uppv, gå till jobbet , fixa frukosten , gå hem vid 10 igen. Duscha , göra mig iordning sen kommer mamma och hämtar mig .. Ska till Kss igen .. Jag ska få reda på mina prover på mina antikroppar, vet inte vad jag ska vara inställd på .. men jag är lite nervös .. okej .. jätte nervös. Jag tycker inte om sjukhus. Det stinker. Plus att kss ser ut som ett grått fängelse , en stor cementklump bara. Utan fönster. Fult. Jag vill inte dit. Pissa liite på det. Jag är trött.

Jag vill till Liseberg nu! Ska nog dit nästa vecka med massa underbara människor! KulKul!

Det är kallt här inne ! Det typ blåser , jag ska gå och leta rätt på vindkällan !

Have a nice day !



Fyll mig med luft igen,
gör mig synlig.
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen





Kommentarer
Postat av: MAJA RASK

Vi ska åka på onsdag nästa vecka, kan du ändra tiden ?! :D:D:D:D:D:D

2009-08-12 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0