I want you to notice when i'm not around

Min läkare ringde till mamma idag. Hon hade fått borelia men ringde ändå! (det måste vara min dosett!) Hah !
Jag ska in och göra lungröntken så fort som möjligt sa hon för jag fick inte hosta. Och jag ska öka Plaqenilen, ta en på kvällen också. Det bli därmed : 6 eller 7 tabletter på morgonen , 2 på dagen och 5 på kvällen !  Wonderful .

Kick Off i helgen , om nu allt går som det ska med ökningen och det. Men det ska nog lösa sig , hoppas jag iallafall !

Jag hittade en jättefin shal idag också , den var jättefin! ska nog köpa mig den imorgon , om den nu finns kvar. Det hängde bara en där , Hoppas !

Klockan är snart åtta och nu ska jag sovaThat's life


Take the fear
take it away
and give me some hope
for one more day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0