HostHostHostHost ..

Tralalalalalaaa ...

Jag är förkyld. Hostar som en apa!
Feber. Get used to it .. vadå kronisk feber, vad är det för skt! Så onödigt.
Juste, jag har Sle i muskelfästena också, vilket jag också tycker är mycket onödigt!

Liseberg igår också, det var skoj. Fast lilla Tyra blev magsjuk och jag åkte i samma bil, kanske inte så jättekul kanke .. men vi får hoppas att man inte får sån sjuka också .. då behåller ju inte kroppen tabletterna , hur gör man då? hm ..

Jan fyller år idag också!
Jag orkade inte riktigt gå upp för att sjunga och allt det där så jag låg kvar ytterligare 2 timmar i min varma säng, ända tills jag vaknade av att det var gör varmt. Kanske inte så konstigt om jag tänker efter. Sov liksom med stängd dörr, elementen var på, duntäcke, fleecefilt, pyamas och solen som lyste på mina svarta rullgardiner .. åh , härligt!

Jo! Jag, mamma, Anneli (mentor), Annika (alltiallo) och Skolsköterskan ska ha ett möte för att pratar om min Sle och så . . jag antar väll att det är bra. MenMen !





It's like a dream


I Know the distance is a factor
but I stretch as often as I can
My goal is to reach your hands any day now
Don't act like you don't know me
It's still me, I never changed
I'll be here when you come back
Because I miss you love ..

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0