Det var en gång , men den var sandad

ImorgonImorgon!!
Kl.8 blir det Liseberg med brudarna, kommer bli sjukt roligt!
Jojomensan!

Sovit hos mormor och morfar inatt och ska göra det dom kommande nätterna. Mys

Igår var det stan med Anna, har inte träffat henne på jätte länge så det var jätteroligt!
Gårdagens inköp:
- Svarta jeansleggins , MQ
-Hörlurar (rosa) , Elgiganten
- Svar stickad tröja . Åhléns
- Örhängen , Åhléns
- Foundation , Åhléns


Jag ska bli en shaltant, jag ska skaffa mig massor med sharlar! Jajemensan ! Det är mysigt.

Ska även byta hårfärg på torsdag kl. 12. Vet inte hur än . Woohooo !

Jag tycker inte om fladdermöss, dom är ovälkommna och lite halväckliga. (Förlåt till alla fladdermöss som tog illa upp nu, men jag tycker att ni kan hitta någon annan stans att bo!) Ha ha .. blä

Eric flyttade idag. Hejdå, lycka till.     


dsc04826




If i could I would
Turn back time
I should've seen it coming
I should've seen the signs
Anyway ..
I guess it's over
 

                                                                                                           ♥

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Saknar dig gumman! Hur känns det att börja skolan igen då? :) jag är så sjukt arg på mig själv för att jag inte har gjort något i sommar :S usch! Du vet att hela sommaren har vi tjatat på min doktor om andra mediciner för dom jag har inte fungerar så bra o det har ju inte funnits några andra alternativ men nu helt plötsligt ska han byta allihop på samma gång...precis lagom till skolan börjar, jag älskar doktorer! ironi utav bara helvete det är ngt fel på dom....hoppas det kmr bli bättre iaf annars dör jag...:( <3

2009-08-20 @ 17:35:47
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0