Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå ..

Trök på jobbet , men nu är det bara en vecka kvar , 5 dagar , 25 timmar !! Jajemensan !!

Ska åka hem till Söne snart , sen .. någon gång !
Ska kanske även gå på bio med Julia idag , Hurraa , hon lever ! Det är ju bra.
KINAMAT, KINAMAT, KINAMAT !!

Mina naglar är rosa , Flashy pink , otroligt coolt må jag säga.

Ibland blir jag bara så arg !!

Vad gör jag för fel , jag tycker inte att det är spciellt kul att inte kunna göra det jag vill. Jag har inte valt det själv.
Men , jag är fortfarande samma person , till en viss del iallafall .. Tack



Jag saknar flickorna ..



Your so fucking special . I wish I was special !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0